19. juni 2012

Design



Jeg  har brugt de sidste dage på at lege lidt med layoutet på bloggen og bla. designe header. Derfor har bloggen haft flere forskellige udseender de sidste dage, så hvis du lige skulle tjekke hvem det nu var hende Mor Lykke er, kan det nok have skabt lidt forvirring.
For at gøre forvirringen komplet kaldte jeg mig faktisk frlykke, før jeg fik min egen blog.

"Hjælp jeg er ny blogger!" hos Mia har hjulpet en del, men der er stadig nogle ting, der driller. F.eks. skrifttypen som bliver ved med at skifte tilbage til standart!

Jeg føler at jeg nærmer mig...
Jeg er rimelig tilfreds med de lilla nuancer, men det skal finpudses. Og så er billedet af Klemens i headeren næsten et år gammelt, så det skal nok skiftes ud.

Derudover mangler der vel også et billede af mig selv :-)

Når jeg har fået lidt bedre styr på det hele, vil jeg også gerne have designet mig en underskrift, så det bliver mere personligt.


Klemens fik faktisk rigtig rigtig mange gaver + lidt ekstra, så billederne kommer på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar