11. juli 2012

Dér hvor det hele begyndte

Min entré i blogland skete hos Helene. Jeg ville gerne lære at lave mexikansk flet og googlede efter vejledninger. Og dér dukkede hun op, med en rigtig fin vejledning. Derfor besøgte jeg hendes blog flere gange for at studere flettekunsten. Løbende dukkede nye indlæg op og jeg begyndte at følge lidt med i hendes kreative udfoldelser og fantastiske loppefund.
På et tidpunkt præsenterede hun nogle andre bloggere og jeg begyndte at besøge nogle af dem.
Det førte til at jeg ikke længere kunne følge med i hvor jeg egentlig havde læst om nogle gode ideer og set fine billeder. Derfor måtte jeg jo tilmelde mig blogger, så jeg kunne få mig et overblik.
Hurtigt har jeg fået en del på min blogliste, er ofte blevet lokket af fine give aways, men har desværre ikke vundet endnu.
Efter nogle måneder med daglige besøg på blogger fik jeg mere og mere lyst til at prøve selv og nu er jeg igang. Det er meningen at jeg vil flashe mine kreative udfoldelser her, men det er indtil videre mest blevet til beretninger om min families oplevelser og fødselsdage.
Men her er min første kreation på bloggen: en lille flettet taske, lavet efter Helenes DIY.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar