10. juli 2012

Gaven

Til min fødselsdag havde jeg kun ét ønske; en symaskine. De sidste 3 år har jeg haft min søsters bilkamodel stående, men jeg ville så gerne have min egen.
Min mor ville være sikker på at det var den rigtige jeg fik, så jeg var selv med oppe i butikken en uge før for at vælge en. Med de sammenlagte midler fra mine forældre og søskende, kunne jeg få mig en Husqvarna Viking H|Class E20.

Billedet er lånt her, hvor den også er købt.

Min mor tog maskinen med sig hjem og leverede den så indpakket på dagen. Jubii!

Min kæreste havde også lagt en del til maskinen, men om morgenen fik jeg alligevel en lille gave fra ham og ungerne. De havde fundet grej: symaskinenåle til specialstof og en tang til isætning af trykknapper og nitter (et must når man vil lave småbørnstøj).

Jeg er simpelthen så glad for mine gaver og glæder mig til at kunne vise mine første kreationer frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar