19. juli 2012

Nyt værelse

Idag har jeg fået byttet om på tingene i to værelser, så Klemens' sager kom ind på et større værelse, som han skal dele med Juliane. Hun har hidtil haft sine ting i stuen og sovet hos os. Det værelse de nu har fået, har kun været brugt til opbevaring og var blevet en ordentlig omgang rod...

Klemens var med til at pakke sit værelse ned og syntes bare det hele var fedt. Da det nye værelse endelig var ryddet, dansede han rundt derinde og nød den ekstra plads.


Jeg var spændt på at se om han kunne falde i søvn derinde, men nu sover han sødt.

Nu er der ryddet op og tingene er fint pakket, så jeg kan have plads til at sidde med min symaskine, selvom tingene er kommet på et mindre værelse.
Jeg er ret træt af indgangen til børnenes værelse... Nogle gode forslag til at gøre den mere spændende/hyggelig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar