19. august 2012

For godt til skrot

Vi var forbi min svigerfars ejendom igår. Alle de gamle biler og maskiner var blevet afhentet til skrot og det hele så meget mere åbent og frit ud. Nu er der så blevet plads til at kigge lidt længere ind i krogene og i en gammel hestebås stod en gammel rusten trehjulet cykel. Den er MEGET rusten, baghjulene sad fast og gummiet mangler på det ene hjul, meeen jeg så en mulighed.

Klemens har en løbecykel, men jeg vil så gerne have en trehjulet til ham. Han har jo haft fødselsdag, så der er ingen god undskyldning for at købe en... Mon ikke denne kan bliver helt fin med en rest maling fra garagen? Kæresten fandt et par nye hjul, som sikkert godt kan bruges også.

Idag hjalp Klemens mig med at skille cyklen ad og skrælle malingen af. Jeg fik selvfølgelig lige knækket et par bolte, men jeg tror stadig på at den kan blive helt fin.

2 kommentarer:

  1. Sikke et projekt - jeg glæder mig meget til at se resultatet. Der er altså en vis tilfredshed ved at istandsætte:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ja, jeg var også lige ved at skrotte det alligevel da jeg så en fin rød Winther cykel i den lokale genbrug til 40 kr! Men jeg havde glemt pungen, så det må jo være et tegn :-)

    SvarSlet