1. august 2012

Jeg sover.... og bager.

Her har været lidt stille på det sidste...
Det skyldes at jeg sover. Jeg plejer at side ved computeren i de sene aftentimer efter børnene er lagt til at sove, men nu går jeg i seng sammen med dem. Jeg er nemlig startet i praktik hos en bager og skal dermed møde klokken 04.00!
Det er godt nok hårdt at stå op i 8 timer, efter en ret stillesiddende barsel. Jeg er fuldstændig færdig og putteklar når jeg kommer hjem, men samtidig fuld af energi.
Praktikken er kommet i stand, fordi jeg går ledig, men drømmer om at blive uddannet konditor. Af økonomiske årsager er jeg nødt til at vente et år med at starte, så jeg kan blive voksenlærling. Derfor synes kommunen at det var smart at jeg fik det afprøvet faget imens jeg venter på ordinært job.

Jeg synes virkelig at det er spændende, men jeg skal lige vende mig til den nye hverdag...

Et lille pip fra mig, hindbærsnitterne og kajkagerne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar